2014年8月22日 星期五

法國窗

719(星期六)

French Window在好幾年來過同好友Gloria慶生,今次調轉來這裡她為我慶生,原因是又有一張Entertainer  coupon
又是經過一條長長走廊才到達用餐處

環境好像變了....少了一份高貴氣派,不再是Fine Dinning

變得Casual隨意,像變了一間Birtro,氣氛與之前截然不同

Menu只是一張A3大的,價錢亦變得「平易近人」

唯一不變的是有偌大的「Hong Kong Window

看似不多吸引的麵包,原來外鬆內軟,很富麵包香,塗上牛油更為滋味

已一分為二的French onion soup,份量甚為之大,還以為叫了兩客

厚厚半焦燶的芝士,任妳東拉西扯也好像糾纏不清,味道香濃滿足了味蕾的需要,其實在端上枱時已為之興奮,終於可飲到正宗的法式洋蔥湯

Red Tuna Tartar暗紅瘀黑,賣相已不對胃口。他他應該是做到碎肉效果,這個做得不夠幼細,有粒粒咬口感覺,還有點乾

Pan Fried Scallops in saffron cream with risotto

帶子煎得過熟,我還以為食了一件乾瑤柱,很乾又有點韌

配以意大利飯,但口感及味道好似pasta


Grill beef tenderloin要了medium,仍過了火位,肉質雖軟熟,但沒有牛香


配上一大兜焗薯,本來我是很愛的,但接受不了蕃薯味的薯仔

哈哈!我都知道會有生日「驚喜」的,多謝妳

Creme brulee面頭有清脆的焦糖,燉蛋夠滑夠香,不過味道過甜

Lemon pie淡淡的檸香,沒有清新效果

還有焦糖新地及朱古力雲呢拿新地,妳們是否流晒口水?

四款甜品超滿足

33 則留言:

  1. 乾瑤柱..hahhahahaha
    老友好有心思, 兩位都係食得之人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老友犀利D,好多都佢係清碟架

      刪除
  2. 乾瑤柱都比妳諗到服咗妳喇haha~~

    回覆刪除
  3. 個款好似真係米型pasta黎架~~ ;)

    回覆刪除
  4. 蕃薯味的薯仔,邊個會接受到呀

    回覆刪除
  5. 好似甜品先係主角咁啊! 好吸引~ 個洋葱湯都好想試呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左洋蔥湯同甜品外,其他唔得囉

      刪除
  6. 哈!有雪糕我都滿足o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他唔係好掂,原完雪糕先至叫完滿

      刪除
  7. 呢餐就食個湯同埋甜品啦,其他淺嘗一下算數。

    回覆刪除
  8. 個意大利飯真係似米形o既pasta.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但menu寫係risotto喎,但食落似米形pasta

      刪除
  9. lemon pie 張相, 我以為佢好大個, 睇到最後張相, 原來咁細個乍.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔大架,所以兩個人食左4個甜品都唔係好過份 :P

      刪除
  10. 睇到"Hong Kong Window"我笑咗!

    呢間聽就聽得多,不過都係第一次見到店內環境,全靠妳,我先可以"見識"到o乍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁望出去真係香港黎ma :p
      哎呀,今次去過,我唔會再去第三次架啦

      刪除
  11. 好豐富呀, 咁多嘢食, 你哋真係食得哂?????

    回覆刪除
  12. 嘩....餐樓裝潢好有氣派, 環境又好有氣氛
    我鐘意食 "半焦燶的芝士" ...煙煙筋筋...好像糾纏不清

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境、氣氛唔,但除了湯同甜品外,其他都唔太掂

      刪除
  13. Oli:
    ~我喜歡個洋蔥湯, 啲芝士好足!!!

    回覆刪除