2014年8月8日 星期五

下一站....溝貨

623(星期一)

之前吃不飽甜品,大家決定來大隻老溝貨。 聽說在以前是地踎舖,近來在附近另覓新舖

點解叫「大隻佬」?因為老細真係好大隻,還有「左青龍右白虎」,如果係街遇見他,可能會「避之亦吉」,原來他態度很親切,真係人不可貌相呢
 
 
餐牌有好多whatapp公仔,很追上潮流

公雞碗...現在買少見少了

香脆的炸魚皮

豉油王炸醬撈河是其他地方少有的,豉油同炸醬撈埋一齊鹹度剛好,但保留一份惹味,而且河粉非常幼滑,我好鐘意

辣牛根麵對我來講只是微辣,牛根炆得軟腍入味,以平民的價錢,也可以食到豐富的collagen

牛腩麵還可以,但牛腩就沒有牛根來得入味

淨雲吞,粒粒飽滿結實

魚皮鮫粗麵

其實他與一般粉麵店大同小異,但少了一份味精,食完也不覺得好口渴

34 則留言:

  1. 睇電視見過呢個老闆, 溫柔大隻佬一名!哈哈..
    好大碗喎d食物!我好怕去d食店食"小姐飯", 我唔夠飽, 要食"咕哩飯"!哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 上過電視tim ar?真係唔佑喎
      小姐飯唔夠飽?咪加底或食多幾碗囉,哈哈

      刪除
  2. 食完唔會口渴就已經要加分啦!

    其實呢... ...我到依家望住D大家話有豐富骨膠原嘅食物,都覺得賣相太似肥膏,唔想食!請原諒我嘅膚淺!;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...妳有食過個D「肥膏」呀?口感唔好架,QQ的

      刪除
  3. 你真係好食得吓, 最重要係食極唔肥嗰吓勁!!!

    回覆刪除
  4. 雖然好似好簡單既食物,但要煮得好味真係唔容易呀!難得又平靚正真係想食多幾碗!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩呀!有時簡單的食物先至難煮得好食,仲要係唔貴tim

      刪除
  5. 回覆
    1. 吓!咁晏都未食?小貓、妹妹食左未呀?

      刪除
  6. 佢D腩根覺得好辣,果然食得好辣下喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳係咪要左大辣呀?可能師傅俾左小辣我地,真係唔覺得好辣喎

      刪除
  7. 呢啲嘢最啱我,唔駛約腳,行過都可以一個人去歎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D小店岩晒一兩個人唔駛約,隨時走入去食

      刪除
  8. 想試吓“豉油王炸醬撈河”

    回覆刪除
  9. 出街食嘢要搵間冇味精都幾難, 我最怕食味精

    回覆刪除
  10. oli:
    ~我鐘意依啲麵鋪, 又食得飽, 又美味!!!
    ~同埋個鋪名, 真係好特別....我見到都笑咗出黎!! 哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以咪吸引D人去食囉,依家係香港做生意,要諗D gimmick才吸引多D人去

      刪除
  11. 簡簡單單但一齊食就真係好滿足

    回覆刪除
  12. 通通我啱食呀,記錄在案,回來必去。

    回覆刪除