2014年8月11日 星期一

懶懶的星期天

713(星期日)

是日一早去睇熊貓..... 其實我對熊貓興趣不大


由於早到關係,順便探探1600隻的熊貓

其實目標是隔離的Oolaa,搞了個小局brunch

每次經過,無論日與夜都是坐無虛席,令我好有衝動來個舒適的假日早午餐


Weekdayset lunchWeekend就有brunch,十幾款選擇令人無所適從,因為想一次過食晒佢

Eggs benedict有四款饀了配搭選擇,我就揀最傳統的火腿

波蛋不夠流心,沒有金黃蛋汁湧出來,就像欠缺了靈魂似的;而荷蘭醬亦是Benedict關鍵之一,這個較為厚身一點,沒有creamy口感,味道稍為淡了一些

JoyceEggs benedict是要三文魚作饀

老公的Big Breakfast,薯仔、腸、蕃茄、太陽蛋、蘑菇、茄汁豆、多士,雖然大多是現成貨,但陣容虛冚,叫人多麼的興奮

劉總Creamy 4 egg omelette分量十分巨型,除了有4隻蛋外,還有Blue Cheese、煙肉 、蘑菇。忘記影omelette的橫切面,有著3吋厚度,又厚又大,心知劉總一定KO不了,最後當然大家有福同享啦。我覺得blue cheese太霸道了,搶走蛋香及煙肉的油香

JJStrawberry pancake再配以一球雲尼拿雪糕,雖然我愛甜,但還未接受一起身立即食雪糕,只試了少少的panake,不熱不鬆軟,麥記的熱香餅還比它好,突然懷念麥記得熱香餅哦!

我的Mocha朱古力味過重,咖啡香去了那裡?這都不緊要,還帶有苦澀味

Flat White它的「主人」說不錯


輕輕鬆鬆過了一個愉快的週日

28 則留言:

  1. 借睇熊貓.....原來去食好野
    麥記依家最多人食熱香餅和雪糕^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我對食野多於熊貓呢
      我好多時都食麥記雪糕,熱香餅都好耐冇食過了,依家麥記好似冇左煙肉蛋漢堡,我以前好鐘意食架

      刪除
  2. 回覆
    1. 好耐冇食麥記熱香餅啦,我都好想食丫

      刪除
  3. 陣容虚冚的早餐,睇見都開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次見到full breakfast都好開心,大大份,成日以為唔夠食,其實食晒會好飽

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實真係幾順道下,專登真係唔會走去睇囉,又人多....

      刪除
  5. Creamy 4 egg omelette, 食完一份就會超標....

    回覆刪除
    回覆
    1. 有埋芝士、煙肉,超晒成日標tim la

      刪除
  6. 隻omelette大過塊面呀,超巨型!

    店內好多洋人,唔講仲以為妳去咗旅行添! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度近半山,多鬼佬住
      我都想快D去旅行丫....

      刪除
  7. honestly
    i donno why they made this paper panda tour

    回覆刪除
  8. Eggs benedict....好似食 brunch 的指定食物...!!
    不過又真係好吸引..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好悶架,每次食brunch一定食benedict架:p

      刪除
  9. 個 omelette 好大份, 睇嚟要相撲手先「o趙」得哂

    回覆刪除
  10. 4 egg omelette 份量一定好勁ja..不過都爆曬標

    回覆刪除
  11. 我都好like brunch的食物, 講起又想食, 不過要等妹妹好返先有時間出去食啦....

    回覆刪除
  12. 早餐有點heavy啊, 不過,香港咁熱,出一陣汗,脂肪都走左一半。我呢度,就要做運動消脂囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係早餐嚟㗎,我地去到都12點
      香港夏天熱到爆,真係唔想出街

      刪除
  13. 今日同事先講起呢1600隻熊貓宜家tour到去邊..........又好似無晒影踪..........不知是否已圓結呢?

    回覆刪除