2016年5月12日 星期四

沾麵...我杯茶

327(星期日)


熟識我的朋友都知我不愛渴湯,基本上有湯的食物都不是我朋友,所以我偏愛撈麵多一點

日本拉麵最喜愛用的豬骨湯、魚湯底通通不是我杯茶,但近年流行的沾麵,反而較為欣賞

三田製麵所聽說在日本已有多間分店,在登龍街多間麵店中,他的人龍最長,同街曾紅極一時的豚王也似乎不復當年勇

地方空間需少,在坐位下有個雜物籃可供客人放置隨行手袋,很貼心的服務

深怕被拉麵「同化」,不懂吃沾麵,貼出教吃沾麵的最好方法,我就覺得與soba異曲同工

沾麵、湯麵選擇不多,但又分小、中、大及特大份量,按客人衝量自己的胃納所需

我要的 濃厚豚骨魚介辣味沾麵,熱騰騰又濃濃的辛辣醬汁

麵條較為粗身,還配上半熟蛋、叉燒及荀

麵身光滑富有韌度,彈牙十足,每條麵也被濃郁的醬汁包圍

另一碗是明太子撈麵,雖然所謂是撈麵,但湯汁不少

與港式撈麵一樣,附送了一湯海帶湯

再點了吉列豬扒,不是厚切感覺肉汁欠豐富,但勝在新鮮熱辣燙口

隨後的煎餃子,薄皮煎得香口,也是不錯的小食


21 則留言:

  1. 濃濃醬汁包住D麵,睇見都想食呀~~~~

    回覆刪除
  2. 我同你相反,很愛吃湯類,這個沾麺也不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可借呢間冇湯呢,不過佢沾麵好OK呢

      刪除
  3. 好正!!我未食過沾麵, 只係睇電視睇過, 想試好耐, 因為我中意好濃好濃既汁!我成日行過登龍街, 但太多日本店, 唔識簡, 下次可以試下你呢間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食架,呢間黎對講妳又算近,試下啦

      刪除
  4. 你果碗好正咁喎...好想試呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正呀,好好味。
      妳係日本係有食沾麵呀?

      刪除
  5. 舊年喺東京第一次食沾麵,簡直係一試就愛上,尤其係Mr. Dolphin,食完佢自己嗰碗仲幫我清埋我嗰碗。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食沾麵多過拉麵tim ar!
      Mr. Dolhpin都鐘意食?

      刪除
    2. 佢咁重口味,超like啦!

      刪除
  6. 好似好好味呀,咁沾麵係咪即係好似撈麵咁?

    回覆刪除
  7. 唔敢試過沾麵, 我怕過濃過咸 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 沾少D囉,唔好浸晒落去就冇咁鹹

      刪除
  8. Oli試過台風未啊佢D沾麵勁正架^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀,我都記得妳講過呀,下次去荃灣我一定去試

      刪除
  9. 最衰佢成日都有龍啦!

    回覆刪除