2016年5月9日 星期一

誤打誤撞

38(星期二)


事緣有次約朋友食團年飯,地點應是隔條街的北京老家,我笨笨的在這攞了位、開了茶遲遲也不見人,之後才知他們在原約地方等我,至始我一直好想試這間老北京

星期二的晚上幾乎沒有客人,雖然我一早訂了位,侍應姐姐叫我可隨意任選位置

京、滬、川菜也是我至愛,每次睇到餐牌上也很難決擇

醋溜大白菜味道酸鹹並重,黃芽白很爽脆,符合我要求,我很怕淋淋的質感

酸菜粉條還以為是厚闊粉,原來幼得與粉絲般,質感是QQ彈口,加上醒胃的酸菜,

六大件的老湯醬骨架,浸過陳年的醬汁,特別深黑及入味,可惜肉地不嫩滑


皮脆、膏滑、肉嫩的京燒羊肉,有著三種不同的層次,入口彌漫陣陣羶香,大家對它評價甚高

預訂了一隻北京烤鴨,色澤光亮、飽滿

侍應姐姐手勢不錯,還排列有序,單看賣相已博有好感

皮還是熱熱的,重點是不容易撕破

必有的青瓜、大蔥,中間紅色最不常見原來是北京蘿蔔


大蔥羊肉水餃是傳統的厚皮的北京水餃,每粒扎實,入口飽滿多汁,又帶羊羶的美味

蔥油拌麵是厚圓的麵身,爽口彈牙,令人拍案叫絕

薑茶湯圓,辛辣薑汁甚濃;紫、白的鴛鴦湯圓,其實饀也是一樣的芝麻

漲卜卜的高麗豆沙,蛋白做到鬆軟綿綿、豆沙饀份量剛好又香甜

賣相不是首見的拔絲蘋果,仍存有點驚喜,外層焦糖厚度適中,咬下去清脆甜蜜

想不到這間聞不經傳的小店,也做出有水準的菜色,及後我也介紹了朋友去試試呢

13 則留言:

  1. 三款甜品我都啱食呀,好耐無拔過絲啦,hehe!

    Btw,妳張加哂饀又落埋醬嘅鴨相,D嘢食同醬擺得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咸甜都有水準架,妳個邊有冇拔絲乜乜食架?
      個碟好似係我妹架,我唔會架咁多醬呢 :p

      刪除
    2. 呢邊都有得拔,不過我好耐無去拔。^^"

      我同妳妹夾喎,我鍾意多醬呀!

      刪除
  2. 好吸引呀!! 唔知辣局可唔可以返兜呢? *v*

    回覆刪除
  3. 好豐富!未見過北京蘿蔔, 以為係金華火腿!
    肯定大滿足, 唔洗另外再去食甜品啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次食北京蘿蔔,初時唔知係乜,問個侍應姐姐才知
      呢間可滿足咸甜兩個願望呢

      刪除
  4. D 甜品好吸引呀! 搞到好肚餓tim, 嘻嘻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳下次如果一個人返黎時,同妳去食呀

      刪除
  5. D 甜品好吸引呀! 搞到好肚餓tim, 嘻嘻。

    回覆刪除