2016年5月23日 星期一

超失望的Lady M

329(星期二)


每次有超人氣的餐廳開張我都是慢半拍才光顧,因為我實在無耐性排隊,又免一窩蜂同人迫
Lady M直至到IFC第二分店,我才珊珊來遲

食完晚飯已8點,很多蛋糕已售罄,當然包括出名的千層蛋糕
   
只得幾款選擇之下Banana Mille-Feuille較為吸引,不過端上枱時我心已冷了一節,好歹這個蛋糕也要$68,加一後$75,將蛋糕是橫瞓送給食客,未去過一間蛋糕店會有這樣的,我以為在家中開生日派對分蛋糕才會出現;再談味道是絕對物非所值,酥皮已淋淋的,還是放了一天的原故?

Gateau Aux Marrons是栗子蛋糕,栗子忌廉無異是軟滑的,可惜不香不甜,美心出品俾它好


可能要它的signature 才覺有驚喜

27 則留言:

  1. 我買過佢地既signature, 抹茶, earl grey 同朱古力格格果個都覺得好好味啊!堂食仲要加一唔抵喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁下次要試下個signature先,個次去太晏,有好野都買晒

      刪除
  2. C心眼嘅我只係食過抹茶味咋,我覺得好食,但硬係覺得北美店好似好味D咁!

    妳件"橫屍街頭"嘅蕉糕擺明用行動提醒妳無謂浪費quota啦,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 北美店都有抹茶味架?
      wahaha...好一句"橫屍街頭"

      刪除
  3. BOSS個朋友買過佢嘅 Signature Mille Crêpes 上嚟俾我哋食, 對我嚟講勁甜勁"漏" XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係啦,佢都有唔少cream,咁妳覺得好唔好食呀?

      刪除
    2. 佢係好香嘅, 不過就一啖起, 兩啖止囉, 一整件會頂唔順 HEHE

      刪除
    3. 如果叫我食一件,我都會頂唔順

      刪除
  4. 用咁既價錢切到件蛋糕咁岩岩巉巉仲要訓低比人, 最衰仲要質數低, 真係無下次啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴都算,起碼要好食呀,不過我會試埋signature先,因為好多人都話好食

      刪除
  5. 呢間店管理真有問題,咁上抬都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,如果佢係街方茶記就可原諒啫

      刪除
  6. 我好似食過Banana Mille-Feuille, 真係好麻麻~~
    下次買返signature俾妳食, 好食幾百萬倍!

    回覆刪除
    回覆
    1. Banana Mille-Feuille真係幾難食下
      妳講得signature咁好,真係要試下

      刪除
  7. 食過原味千層蛋糕同伯爵茶千層蛋糕,伯爵茶好香茶味,比較印象深刻。不過,口感就鍾意原味多D。

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都話千層蛋糕正,咁我一定要去試下啦

      刪除
  8. 件cake可能係上重下輕,唔好怪佢啦.

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 不過都會試埋佢signature先,好多人都勁讚

      刪除
  10. 我好中意個signature cake架,不過太貴啦!
    我又無試過其他蛋糕,可能真係咁吾好彩食到個個吾好味,下次再試啦!
    不過咁樣serve 比客人,又真係要打

    回覆刪除
    回覆
    1. 總店係NY喎,妳有冇試過呀,我相信應該俾香港好食好多

      刪除
    2. 我唔識品評,我食過抺茶味,又唔算太甜,ok啦

      刪除
    3. 我覺得食晒成件會好溜

      刪除
  11. Signature 最好食, 但$68 以上偏貴了.

    回覆刪除