2016年5月16日 星期一

手繪咖啡店


327(星期日)


原本僻靜的希雲街一帶,變了各式cafe、甜品等小店集中地


其中一間MYCO是一間精品咖啡店,也是一間甜品店


店主是否喜歡繪畫,單看一張咖啡menu畫上88款不同配搭的咖啡,可令客人了解每款咖啡的巧妙組合

各款種類的pancake,也是用手繪形式併奏出各種材料


近期興起的雪糕三文治,每個$35只限外帶,如要堂食就要每人點一款店內飲品或食品,才可以堂食

很有趣的迷仔漢堡奶昔,可惜之前吃得太飽,胃納容不下了

Mocha最邪惡是面頭厚厚的忌廉,呷一啖,混雜了濃香的朱古力及咖啡

焦糖香蕉pancake ,另加一球焦糖雪糕來陪襯,不過不失的水準

9 則留言:

  1. 呢間店好有heart wor!迷你漢堡奶昔個造型好可愛!但我永遠都係鐘情pancake!pancake係軟綿嗰種嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢度D咖啡好過pancake囉,妳都唔好嘥quota食呢度D pancake啦

      刪除
  2. 焦糖香蕉pancake ,賣相幾吸引。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我地可以又組掃街團喎,個邊兩三條街又勁多野食

      刪除
  4. 睇落個pancake似幾得喎!

    我麻麻地雪糕三文治因為一啖咬落去成日搞到D牙痹哂!^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇就OK,食落就一般啦
      我鐘意架,不過個日食唔落咋
      妳牙痹係咪牙敏感呀,要用敏感牙膏喎

      刪除
  5. 迷仔漢堡奶昔賣好頂癮,勁吸睛呢!

    回覆刪除