2016年5月19日 星期四

居高臨下的高茶

329(星期一)


收到Ritz Carton Email得知Cafe 103正推出綠茶甜品下午茶,自然吸引綠茶控的我

安排了窗口位置,可一覽無遺的窗外景緻

TWG出品的Earl Grey,印象中第一次飲TWG出品,未夠茶香醇薄,沒有長長的餘韻

先送上綠茶鬆餅,質地很鬆散,不似經典的文華鬆餅來得扎實有質感

配上綠茶忌廉及紅苺果醬,其實綠茶鬆餅與綠茶忌廉同一出撤的味道,兩者同吃後完全感覺不到有什麼分別,反而配與果醬更突出

及後送上鹹甜點心架時,為何不見綠茶蹤影,再細問下原來正時復活節,為應節推出有復活節的特色點心

最低層是蟹肉瑞士卷、煙三文魚忌康芝士餅、黑松露蛋沙律三文治


綠茶脆脆柑橘杯、 椰子啫喱朱古力飯布甸

焦糖蘋果綠撻

士多啤梨雲呢拿忌廉酥餅


杏仁焦糖朱古力曲奇

正當失望之際,侍應哥哥知我為綠茶而來,額外送了綠茶latte及綠茶泡芙給我

臨走前八掛一下,晚餐自助餐要$820,記得兩年前食過只是$6xx,十分進取的加幅

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 好彩多口問一句咋,我都估唔到佢肯俾架

      刪除
  2. 額外送了綠茶latte及綠茶泡芙 << 真係好貼心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多口問一句,估唔到佢肯俾我呢

      刪除
  3. 咦!我真係大意啦,睇妳blog咁耐都無留意到妳都係抹茶控添,嘻嘻!^^"

    侍應哥哥呢個做法真係好好,豈碼贏咗口碑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係架,好愛抹茶呢,而且我隔日就飲tim
      其實送兩個甜品給客人對呢間酒店濕濕碎啦,不過學妳話齋咁佢貼心服務,係贏咗口碑

      刪除
  4. 我本來都係抹茶控,不過經我老公一輪大獻殷勤之後就好驚lu... hahahha...個杏仁焦糖朱古力曲奇好大堆頭好想試!個點心架好得!不過都幾貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家驚左食抺茶?
      我寫個$830係夜晚buffet,唔係下午茶個價黎架

      刪除
  5. 侍應哥哥值得一讚,加分加分))))

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 雖然貼心,但我冇額外俾貼士呢 :p

      刪除
  7. yes very aggressive price level, but its view is really so good

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫個$830係夜晚buffet,唔係下午茶個價黎架

      刪除