2016年5月30日 星期一

忘記卡路里

41(星期五)

是日愚人節,請了半假與朋友食飯、行街血併

每次夜晚來到Dazzling一是長期排隊,或是已派完抽,有好幾次過門不入。今次是平日,不用排隊也有位


我是鳳梨伯爵茶,立即抽起杯裡的肉桂條,但也有殘留點點肉桂味,蘿菠似乎經過糖水洗禮,味道過於甜膩,喝不到茶香

香脆的炸薯條,灑上零碎松露後增添不少香氣,叫人什能抗拒

青醬奶油雞腿意粉,原本是清爽的pesto,加入輕忌廉後,口感更加細膩,慢慢還可吃出檸檬的清新,普通的醬汁混合後,做出十分特別的味道;意粉又做了彈牙,這碟是讚的!

熔岩焦糖蜜糖士司

我當然選擇酥脆口感,脆脆多士配與雪糕及焦糖醬似是魔鬼的化身

是日對於卡路里的一名詞已置身事外了

20 則留言:

  1. 咩叫卡路里??我直頭同佢絕咗交!只係佢仍然悄悄大量地響我體內..HAHAHA
    我覺得個焦糖醬可以再多少少先夠盡興!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳同佢絕咗交,但係佢仍黐住妳,咁佢真係好愛妳啦,妳真係走唔甩啦,wahaha
      冇錯,超愛多焦糖

      刪除
  2. 依間的意粉同吐司真係好好食!! 睇到又好想食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想食多次,但又唔想去排隊、攞抽><

      刪除
  3. 熔岩焦糖蜜糖士司,好想食呀!

    回覆刪除
  4. 我都覺得呢間好食但可能語言不通啦,我都係鍾意hesheeat多多DD!

    其實妳同朋友兩個人分吃,卡路里根本不曾存在過!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. umum...佢同hesheeat我都鐘意,不過hesheeat多選擇D
      我朋友唔多好甜品,個果吐司我食左2/3呢

      刪除
  5. 哩間好味呀))))卡路里唔係好高姐^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除左鹹食外,個吐司幾乎我食晒,因為我朋友唔多愛甜

      刪除
  6. 食咗先算啦,理乜鬼卡路里. 哈哈.

    回覆刪除
  7. 除非見唔到,見到就唔會理得幾多卡路里,食完至再話減肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次都話食埋先算,但每次食完都冇減過:p

      刪除
  8. 卡路里.........永遠喺食嘢嘅時候就唔會記得佢嘅存在 HAHA

    回覆刪除
  9. 我只試了甜品,意粉好似唔錯

    回覆刪除
  10. 松露薯條真係香到隔離枱都聞到呀! 食埋個吐司真係超飽喎...

    回覆刪除