2016年5月26日 星期四

尋找美味Brunch IV

44(星期一)



每逢假日我都好鐘意找個舒服的地方吃個Brunch,通常會選擇港島區,因為選擇多的是。今次與兩位姊妹出來聚聚,真是有點頭痛,因為她們是九龍人,而九龍區的選擇很有限

最後揀了評價頗高的精品咖啡店Studio Caffeine



先半自助形式,先付款、後送上

咖啡有不少種類

食物方式也很多元化,連all day breskfast也有好幾款選擇

我當然是Mocha的支持者,奶泡入口軟滑,咖啡與朱古力兩者可取得平衡,如果再熱一點就更完美

另外朋友的Rose Latte

味道很淡花果茶,還是咖啡較出色

胃口很貪心點了豐富又大份的Monster all day breakfast


朋友的煙燻鴨胸沙律


唔客氣、開動啦





16 則留言:

  1. 好鍾意依個特集! so far 最好味係邊間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^
      暫時我覺得比較好係呢間,不過未納入呢個提目裡
      http://olivianlo.blogspot.hk/2015/12/lex-coffee.html

      刪除
    2. icic, 劉總早幾日先盛讚完呢~~~
      不過有D遠, 睇下有無機會去食先!

      刪除
  2. 隻菇勁巨大,好吸引呀!

    間舖好似有D逼咁,會唔會好嘈呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地叫左個Monster size,所以超大份,除左麵包外,都差不多食晒
      間野係好逼架,坐得唔舒服,所以食完想走

      刪除
  3. 回覆
    1. 除左麵包外,都差不多食晒,不過超飽囉

      刪除
  4. all day breskfast真係幾大份。

    回覆刪除
  5. 去到IV,你既最愛出現左咪?
    all day breakfast真係好monster!個碟完全滿晒!!hahhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前都寫過好幾間,不過未納入呢個標題裡
      我暫時較喜愛係呢間
      http://olivianlo.blogspot.hk/2015/12/lex-coffee.html
      個果全日早餐,又大份又抵食

      刪除
  6. 下次要試試...我覺得你blog 可以分食物category (besides 月份), 方便search. 我經常睇你 d 舊post搵食, 但不容易找, 如果有埋 search field 更好. :p

    回覆刪除