2016年5月5日 星期四

Relax

至從肥咕入室後,細B一直情有問題 


經過差不多一年的相處,細B還未可全適應肥咕,可能係咁搞到細B有情緒病,好多病痛都引發出來
 
早前朋友介紹我呢隻Feliway,這種香薰釋放一種令貓咪有助穩定情緒,
可感到放鬆、安心

用了一星期後,似乎有點幫助



佢地融合相處、健健康康,就係我最大願望啦

18 則留言:

  1. 細B睇落精神返D喎,好快就完全康復啦^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一時時啦,反反覆覆咁,依家仲搵緊病因,不過多數都係免疫力弱

      刪除
  2. 原來貓貓都可以用香薰, 希望佢地三隻健康快樂啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,係專for佢地用架,佢地開心健康係我最想架啦

      刪除
  3. 唔知呢種香薫啱唔啱海豚用呢?啱嘅話我都要越洋柯打定一個嚟看門口,以防Mr. Dolphin對得我太耐都搞到有情緒病!XDXDXD

    睇到妳話有點幫助就好啦,希望3隻以後都健健康康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳whatapp妳個地址俾我,我寄過去俾妳 :p
      其實我擔心Mr. Dolphin有情緒病多D囉

      刪除
  4. 原來香薫都啱貓星人用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,呢隻香薰專for佢地,我地人係聞唔到架

      刪除
  5. 貓哋相處唔到,真係令到人貓都唔安樂,唔希冀佢哋相親相愛,只要佢哋相處融洽,希望以後佢哋會可以相處融洽,健健康康

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔駛相處太融合,只要佢地唔會互片就得啦!

      刪除
  6. 希望細 B 快 d 接受肥咕啦

    回覆刪除
  7. 加貓真系要好小心,攪到舊貓唔開心,真系好頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前以為養貓好容易,原來都係一種學問

      刪除