2014年1月20日 星期一

百厭B

細B入室已兩個月了,身體已經康復,但原來才知佢好百厭

每日已有足夠的糧俾佢,但仍然成日偷野食、搶哥哥乾乾,仲試過偷食生豬肉、生米tim,又鐘意"巢"垃圾

咬爛晒D膠袋,乾乾、貓沙搞到通地都係,之後將屋企D膠袋收埋晒,唔好俾佢再有機會咬

其實佢咁既行為,可反映出佢以前流浪時係幾慘,希望慢慢教導佢,改變呢D習慣啦


 佢唔百厭時,其實好可愛的


而我最擔心的事情就係佢同哥哥契B可唔可以融合相處,雖然佢地間唔中都會互相兜把星,互相追逐,但起碼佢地唔會大打出手,很多時間都各據一方


細B最鐘意就係窗台曬太陽
 
好C服喎 


影下你大特寫先


肥B:細佬成日搶我D乾乾、罐罐...wuwuwu

 
我唔駛專登減,都瘦左啦


但係你個C pat都好大喎,塞住個門口啦

50 則留言:

  1. 契B, 我好掛住你呀! 你真係好好肉地啊~ 你大隻過細B咁多...唔好蝦佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住哈碌,得閒update下哈碌丫
      依家佢地相處都算OK,都冇乜打交既,不過細B就好鐘意搶契B D野食
      因為細B D動作太快啦,眨眼唔知佢走左係邊,所以要帶"啷啷",聽到聲就知到佢係邊:p

      刪除
  2. 回覆
    1. 得閒帶埋嵐嵐過黎啦,隨時歡迎^^

      刪除
  3. 我愛百厭貓咪 XP
    契B~ 有細佬陪你追吓玩吓, 遲 d 你實 fit 到爆啫 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地成日追逐,跑來跑去,尤其是夜晚我地訓覺個陣><

      刪除
  4. 我地下個月可以見面喇YEAH !!! 哥哥真係陰公豬囉, 下次見面安慰下佢先:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 契B:草草姐姐妳個日記得鍚我喎,hehe

      刪除
  5. v looking forward c~ing細b..........契b個pat pat卡住咗.........好好笑~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 契B個pat真係幾大下,間屋仔多數係細B入

      刪除
  6. 哈哈,大B真係好肥,分D野俾細佬食都好架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生都要肥B減肥,除左細佬食佢D野外,佢地仲成日追逐,咁樣希望幫助佢可以瘦D啦

      刪除
  7. 嘩,佢雙眼,夜光珠呀!

    回覆刪除
  8. 嘩,佢雙眼,夜光珠呀!

    回覆刪除
  9. 以前養貓貓時,屋主攞生肉出嚟解凍又係要好小心,因為其中一隻成日跳上個sink偷食架!
    無見契B一排,好似又飽滿咗喎! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家屋企好多野都要收埋,如果唔係會俾細B偷食,佢動作太快,真係睇佢唔住
      其實契B已俾之前叫做瘦左少少架啦,會努力幫佢減架啦

      刪除
  10. 塞住個門口...kakaka. 係時候做吓尖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日都有架...佢地兩兄弟成日追逐,哈哈

      刪除
  11. 細b似足卡樂b入門初期,有D習慣戒唔甩架,只是我習慣了,加上防備充足,卡樂b冇得再搗蛋,唯一是佢少咗入廚房掃枱,佢的頑皮曾令我起過退養的念頭,但始終過不了自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁依家卡樂B仲有冇呢D行為呀?
      因為契B唔會做呢D事,所以我咪冇防範囉...
      咁我又冇退養念頭,佢入得我門就係我仔:p

      刪除
    2. 有架,卡樂b以前會擔牙擦、掘渠蓋放係大門,打爛廁所的花盆,咬爛膠袋內面包、玩車匙⋯⋯破壞力好強,日日新鮮、日日金

      刪除
  12. 回覆
    1. 好丫,不過我驚Matthew會怕左佢呢:p

      刪除
  13. 今日真係好搞笑,見到同大細b 差唔多的貓
    我興奮到不得了呀

    回覆刪除
  14. 咩契b唔食膠袋架,我dingding識開所有款既門,巢晒d膠出黎食,唉…
    細b大得好快,好快就會變成肥b2號!wakaka..

    回覆刪除
    回覆
    1. 契b唔會做呢d野架,可以話佢純,又可以話佢蠢:p
      細b不知幾大食,成日想食野,但佢仲係瘦既?可能品種問題

      刪除
  15. Oli:
    ~兩個無大打出手, 已經好融洽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,我之前都驚架,好彩佢地又有勁打個隻,相處都叫ok

      刪除
  16. 貓貓打吓交都係佢哋相處o既方式之一,只要佢哋唔係打到喊晒救命就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以佢地間唔中打下交,我都冇埋佢地,求其佢地打,打打下又冇再打lu

      刪除
  17. 流浪攪到老鼠咁嘅性格添,希望慢慢改變啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢之前唔係成日會野食,要自己街邊搵先有,其實我都明白既...希望佢慢慢會改變啦

      刪除
  18. 原來契B多咗個細佬仔~以後有細佬同佢玩佢應該冇咁悶啦~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實細佬仲大個契B半年架,不過細B size細又遲入室,所以佢做細佬囉
      佢地走來走去,因為唔會悶既,雖然間唔中都會打,不過起碼有個伴

      刪除
  19. 等呀契B哥哥教下可能會乖番啲^^

    回覆刪除