2014年1月31日 星期五

古宮


1217(星期二)
又輪到另一班食友食生日飯,12月份壽星是好姊妹SusanMiss

Miss話想食燒肉,KC提議伊呂波及古宮,更係去未去過的古宮啦

本來可以坐VIP房,不過出了誤會...結果冇房坐

又係一行十幾人,所以左男右女,蔚藍更係坐我地呢邊啦

先來多碟前菜


我地一枱女生不想燒烤,所以點了熟食,其實韓菜不外乎個幾樣

韓式年糕-泡菜汁微辣帶點酸,很是開胃;原來的年糕有點兒厚身,不入味夠,如果切細一點較好


韓式炒粉絲-好喜歡韓國粉絲夠煙韌彈牙,下的麻油特別香濃;它做到彈牙口感,就做不到麻香味道


菜煎餅賣相似乎煎得很夠香脆,但又係粉團佔多,唔多覺有泡菜存在


南瓜炆牛肋骨是古宮招牌菜


侍應叔叔將南瓜剪開...原來份量頗多。南瓜吸收了肉汁的精髓,軟淋入味,反之牛肋骨不淋之餘,還鞋口的, 太重紅棗味,有些人未必接受得到。我還是鐘意傳統的烄牛肋骨


在寒冬下,食這個熱騰騰的泡菜餃子鍋,果然是不錯


這是煙牛肉卷,是店方所送


將牛肉卷了蔥及生洋蔥,這樣重口味,已完掩蓋了牛肉的煙燻味


而隔離的成班麻甩就食燒烤, 好彩佢地不停吹水之餘,還記得我地班女生,每款燒完的製成品都會預我們一份
 

20 則留言:

  1. 祝新年快樂!身體健康!❤️想事成!

    回覆刪除
  2. 新年快樂! 唔洗燒,有得食,我愛殘廢餐! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財、身體健康
      我都係辛苦命,鐘意自己燒:p

      刪除
  3. 凍冰冰食韓菜最正。
    祝你馬到功成,龍馬精神。

    回覆刪除
  4. 恭喜新春大吉!事事如意!

    回覆刪除
  5. 蔚藍大個女咗,只要有孩子,就感覺時間過得好快呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快蔚藍已經歲半啦,唔認老都唔得><

      刪除
  6. 恭喜發財, 祝身體健康, 心想事成!:)
    韓國粉絲煙煙un, 整冷熱都好味.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 真係越大越似,好彩爸爸都係靚仔一名

      刪除