2014年1月3日 星期五

天氣不似預期

1214(星期六)


一個月前已約好由東涌行去大澳的美食之旅


一行十人大約十點半左右出發

是日天陰陰,連飛機都影唔到
 
 



 
 
來到第一站沙螺灣

 
好彩當日村民沒有封村,如果唔係就要返轉頭了 

 
 
有個嬸嬸賣自己製的糕品、飲品供行山人士作補給


大家不急及待,每人整個砵仔糕


羅漢果茶、薑茶及石榴汁等等都係自家種、自家製的,沒加添加好天然...呢個係自家種的楊桃,好清甜 

 
 
第二站來到深屈,這間的綠豆沙、紅豆沙是必食的,材料十足又大大碗,都係只買$12

 

還有自已種的油菜、家庭風味的餐蛋麵,雞蛋煎到脆脆的,公仔麵淥到夠爽口,超好味...可惜唔記得影><
 
今次真好彩,行到大澳才落大雨

 
但冇阻我們搵食之旅,這個蝦豬餅,好搞笑的名字


原來是用蝦醬撈豬內碎,用類似印度薄餅夾來食的


過隔離又有香妃餅,超多蔥,老公最鐘意


掛住食,唔記得影燒蝦乾、魷魚、魚春、瀨尿蝦

我最期待的糯米滋,竟然售罄,超超失望,這檔的糯米滋是我食過最好食的,皮薄軟熟,內裡爆饀


最後一站是大澳馳名的車火站豆腐花


原來豆腐花外,佢的芝麻糊都有唔少捧場客


行個滿足、食個滿足,之後各人有各人節目,我也要趕出荃灣,幫細B買個餵食器

39 則留言:

  1. 雖然唔係咩嘢五星大酒店食物,但這些傳統手藝比高級食店嘅食物更值得珍惜及享受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鐘意食街邊野,多過食5星級酒店呢
      感覺食得自在好多

      刪除
  2. Oli:
    ~行山就係為了健康, 但原來沿途咁多野食, 真係行山都burn唔到幾多fat. 哈哈~~ 可能仲gain fat. 哈. 不過, 係依啲沿途小食, 先最有風味!!
    ~糯米滋...賣晒!! 真係美中不足!! 謂有期待下次啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我地每次行山都burn唔到架,因為行完就勁食奬勵自己:p
      所以gain fat機會多D
      糯米滋應該會再食到既,因為我屋企去大澳唔算遠

      刪除
  3. Olivian你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  4. 蝦豬餅我上次冇試到添

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳又唔同我地一齊行,如果唔係妳就食到呢,hehe

      刪除
  5. 睇到個標題,好想唱埋下一句........ 但要走 總要飛~~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 超愛呢隻歌,就算已過了10年,我仍然聽緊,iphone仲有呢首歌

      刪除
  6. 我都好想食餐蛋麵呢.........不過食得到紅,綠豆沙........就已無胃消化到~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次再去食過,真係好好食

      刪除
    2. 好呀.......我好想食沙螺灣嘅砵仔蘿蔔糕.........仲有大澳嘅橫水渡小廚/東方小衹園~~~~

      刪除
  7. 記唔記得呢段路行左幾耐, 難唔難行, 有無惡狗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地hea行,大約4粒鐘左右,唔難行亦有惡狗

      刪除
    2. 打錯,應該係冇悪狗:p

      刪除
  8. 請問由東涌行去大澳要幾耐﹖

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 如果冇得食,我估冇乜人參加啦,包括我:p

      刪除
  10. 真係好健康的節目, 一班朋友又可講下笑下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又行又食又講又笑,真係開心架,我地都期侍2月去東龍島

      刪除
  11. 我早幾個星期都有行過, 好彩也沒有封村..!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公話佢朋友聖誕個排行,真係封左村

      刪除
  12. 我會再行去大澳掃街 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,係啦,你上次都有掃,你幾時再去呀?

      刪除
  13. 三次去大佛都因為某些原因而冇去大澳,揾次要去大澳走一轉呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要次去下啦...不過冇以前咁有水鄉風味了

      刪除
  14. 大澳嘅柴燒糯米糍 真係好好味 , 諗起都想食 ^0^

    回覆刪除
  15. 行得滿足食更滿足 , 絕佳行程 .

    回覆刪除