2014年1月29日 星期三

翻炒

1213(星期五)


一個Black Firday雖然沒有黑仔事情發生,但想食餐好來慰勞自己,近來為屋企兩隻仔搞到心身疲累

但始終擔心兩隻仔,所以放工都唔想去得遠,於是又來圓方
 
唔想食中、日、亞,所以再翻炒Joia,還記得對上一次來是56年前了的元旦,是Elements平台做得最長時間的一間

星期五沒有訂枱下,都預左坐露天位,幸好當日天氣不太冷



兩個人送了一大籃麵包,都係麵包條最好食

 
頭盤來個清新的八爪魚沙律,點解清新?除了有八爪魚及沙律菜外,還有橙肉、西柚肉,聽見都立即醒一醒;八爪魚切到大大粒,口感十足,不過我還以吃緊雞肉


哈哈...又係Margherita,大家是否睇到好悶呢,不過我真係好鐘意食

 
Mozzarella烤到半溶軟熟,與茄醬、蘿勒味道混而為一;而餅底有如梳打餅般脆、但又比它更薄,所以我食了半個也不夠飽滯


MediumLamb Chops,賣相討好

 
切開厚厚的嫩肉,熟度剛好,外香內嫩;而且$3xx有三大件,算很抵食


食完petits fours埋單走人,點解冇食甜品?因為佢的甜品不太吸引


但無食甜品又未夠完滿,之後去了Holly Brown


要了個大的Coffee Lava,有我鐘意的咖啡雪糕、焦糖醬、oreo、果仁...滿足完自己後,要趕返家餵仔

30 則留言:

  1. 呢間好唔錯喎!! 搵次去試下先!
    兩個仔仔幾好嘛? 細B仲有冇週圍搗蛋呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大細B依家都OK ar,細B更係有搗蛋啦,有時真係激C ar ><

      刪除
  2. 你次次都會再去搵雪糕食黎做結尾, 完美主義者!!哈哈..
    預祝你新年快樂, 身體健康, 心想事成!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食雪糕咋...我一定唔係完美主義者,我做野好求其咋
      祝妳馬到功成、横財就手

      刪除
  3. 難得呢間5,6年之後水準都保持到...........近排我都想食pizza呀~~~~好似好耐無食過啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得仲好過以前tim,妳係咪好想呀?搞局呀?我不嬲都好鐘意食pizza :)

      刪除
    2. 喺呀..........初4同大家再研究啦
      新1年......事事順利,萬事如意.........闔家身體健康...........2貓1團和氣~~~~

      刪除
  4. 好少去ELEMENTS,因為覺得無咩好行又無咩好食,不過哩間似乎可以一試呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Elements好多野食架,不過真係咩野好行就真

      刪除
  5. 你真係好中意食西餐呀!下次我返來就我食中餐啦,嘻嘻

    回覆刪除
  6. Thanks a lot. I love western food and often go to Element, but I often have difficulty in choosing a restaurant on 平台.

    回覆刪除
  7. 兩個仔做咩呀.....打交唔啱key??定係f's過打band??

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前兩個都病囉,依家好番啦
      唔算好FD,但又唔打大交個隻囉,都算相處到既

      刪除
  8. Lamp chops, coffee lava都好吸引。
    兩隻B依家都相處ok嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩B唔算FD,但都算相處到既,起碼唔會貓咬貓骨囉:p

      刪除
  9. Oli,
    -好食嘅嘢, 食多次有咩問題, 個環境和個薄薄pizza, 我好鐘意, 如我有機會返hk. 都想同你係度食.
    -兩隻貓貓, 它們而家點呀? 冇咩嗎? 融洽嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳返香港一定搵我陪妳食喎:)
      兩B依家都OK,唔算FD,但都相處到

      刪除
  10. Mozzarella好好味咁喎!我又食呀!

    回覆刪除
  11. 祝馬年進步!身體健康!龍馬精神!如意吉祥!家肥屋潤!豐衣足食!

    回覆刪除
  12. Oli...有咁靚環境, 又有咁靚美食......番炒都要來食多幾次呀 !!

    回覆刪除