2014年1月10日 星期五

年尾壽星

1215(星期日)


飯敘”Group中幾乎每個月都有人朋友生日,12月就輪到JaniceMandy
 
 

一來遷就大家,二來又有Entertainer關係,所以去了K11的PE

環境裝修與其他分店分別不大,服務也一樣...只有幾個侍應,想叫佢地order真係要俾D耐性


美式size雖然是適合十幾人分享,不過有個唔好處,就係十幾人一張長枱,坐頭尾兩邊的朋友,傾偈就好似唱山歌咁

Turin同Chole都來趁熱鬧 


我地合共16人叫了好大堆頭,有D只記得影,唔記得食


青菜沙律



牛油果沙律


五款Pasta

意式蕃茄馬鈴薯丸子,其實我對 Gnocchi麻麻地,好多時只食到一舊粉團


白汁忌廉Gnocchi ?


意式野菌蝴蝶粉


蒜蓉意粉


冇味又唔掛汁的Caboanara,我整得好食過佢


五款pizza

北京烤鴨薄餅比之後的pizza size大,會唔會似食緊填鴨咁?我冇食,因為我接受唔到新事物


Parma


辣肉腸薄餅,我嫌Salami唔夠辣


合桃芝士薄餅 


我最鐘意的Margherita,竟然影到鬆郁矇,新鮮熱辣,好好食


來個生日甜品併盤


每次都必叫的Glory


Matthew仔都食不停口芝士蛋糕,就知道有幾好食;Tiramisu似普通一間的蛋糕囉,唔夠有咖啡酒香


平時食開旳Affogato,都是上枱才淋上熱熱的espresso,而佢就咁拎上枱,咖啡唔熱得,全冇冰火感覺


我有個懷習慣,食親撻類甜品就先食撻邊,而這個檸檬撻亦不例外,所以只食到好少的檸檬csutard,但其他人就食到一種鯹鯹味,向經理投訴過後,就免咗呢個甜品


因為用了Entertainer,可免了三個主菜,請埋兩位主角都,每人都係百零蚊,十分抵食 

20 則留言:

  1. 人多坐圓枱嘅氣氛會好d~~~~

    回覆刪除
  2. 有Matthew仔條金舌頭做指引就唔使揀都知邊樣好食啦

    回覆刪除
  3. 我都唔食gnocchi,感覺淡言無味之餘又好漏,留番個quota好過! Glory個樣好吸引,個古古力brownie物體係唔係熱食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實平時我好少揀gnocchi,覺得幾唔好食的
      個brownie唔熱架

      刪除
  4. 真係好大堆頭,不過坐長檯傾偈唔多方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 35知己食西餐就好,人多都係食中餐有氣氛

      刪除
  5. Oli,
    -你講得冇錯, 西餐興長枱. 所以聖誕時, 大埋人出街食飯, 我都令願去食中餐. 而且中餐廳興唔休息㖭! 哈
    -其實北京填鴨pizza, 係得個名. Duck 肉配pizza, 我曾經都食過, ok 㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過聖誕食西餐有氣氛D喎,所以我地聖誕一大排人,多數去朋友屋企,熱鬧又開心
      個填鴨pizza,真係有填鴨醬架,好似怪怪的

      刪除
  6. 回覆
    1. Chloe好乖架,食飽就瞓、瞓飽就食

      刪除
  7. 最愛見到妳的食物....餐餐, 碟碟都好鬼精緻, 好鬼吸引....流晒口水 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,搵日去食啦,PE D pizza都唔錯

      刪除
  8. 人多食飯好多時真係好難一齊傾計!

    回覆刪除