2014年1月22日 星期三

天天都要食川菜

112(星期六)

近期與川菜十分有緣,今次又被Yan邀請,試試元朗天天川菜,鐘情川菜的我,當然是來者不拒


印製精美的餐牌,單看菜式也十分醒神


前菜的麻辣雲耳,單是小食也顯出功架,對以下的菜式很有期待


話說聽莫札特的BB較為聰明,聽音樂大的雞也特別好食?這是推介的音樂口水雞,原來音樂對雞沒有幫助的,不見得雞肉嫩滑有雞味;不過辣油真是做得不錯,辣中帶出層次


蒜泥白肉由一片片豬肉包裹著薄薄青瓜片,每口吃到豬肉香味,也有爽滑的清新口感,沾滿加入蒜蓉的紅油更加滋味


水煮桂花魚-有青/紅花椒變成一兜火紅的紅油,麻辣不嗆、口辛香誘人


而桂花魚肉更是細滑無比


雖然墊底有苕粉,但我也要另加一碗,才滿足口複


泡椒肥腸微辣帶酸,可中和豬腸的肥膩,但我還是喜歡肥膩的干扁肥腸多一點,點解好食就等於肥??


我對於欖角其實有點抗拒,推介之一的蜜香欖角骨,先把豬扒用欖角醃製,再加上蜜糖來煎,味道特別,但個人認為用金沙骨較為適合


川菜之一干煸四季豆


又是店方推介的川辣爆炸蟹,所謂爆炸蟹其實是香辣蟹,不過真是爆出個味來,撲鼻而來的香氣,香味四溢,麻香滲進蟹肉, 吃完後有回麻感覺


蛋黃蟹同樣是惹味之作,不過爆蟹在前,它只好輪為二奶了


看似正常的紅油抄手,但味道就一般而已


很出色的川菜,在元朗區多麼競爭,難怪天天也不少人幫陳,真羨慕元朗居民,足不出區也可嚐各方美食

40 則留言:

  1. 你都讚應該唔錯,嘻嘻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢真係好食ma,我唔會講大話既:p

      刪除
  2. 呢間好似好吸引喎!! 個桂花魚有冇骨架? 等我都去試下先! 睇見都流口水~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係幾吸引架,又近妳,有機會去試下啦
      桂花魚D骨都唔算太多,妳唔食有骨的魚?

      刪除
  3. 啱啱喺電視睇完Andrew Zimmern介紹成都美食,而家又見你介紹川菜,恨死人喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都鐘意食辣?
      其實我都好想去四川,可以食正宗的麻辣

      刪除
  4. 睇見D辣椒,口水都流埋,元朗啊,好近,搵日去試。^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗真係近妳,搵日同埋Bill爸去食啦

      刪除
  5. haha, 妳用2奶形容蛋黃蟹好鬼爆呀!!
    依間真係唔錯, welcome妳地再黎搞局架~~

    回覆刪除
  6. 望落好辣喎, 我估我食唔到 @@

    回覆刪除
  7. 嘩...元朗都有咁靚川菜食.....流晒口水呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到呢,有水準,我會再去食

      刪除
  8. 妳真係好食得辣下,勁!

    回覆刪除
  9. 妳一餐食辣嘅quota夠我成世慢慢用....都仲要有剩呀!
    有機會真係要試下薯粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食食下就會越食越辣㗎
      薯粉真係好好食,不過我老公同Fabrice就唔鐘意食

      刪除
  10. Oli,
    -hk 好似多咗川菜舖頭. 試極都有咁.
    -依間似符唔錯, 好多菜式你都讚.
    -你依排真係食好多川菜, 好味. 但之後要食返清淡d. 川菜會容易熱氣d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,呢幾年多左好多川菜館,可以睇中香港好自遊行,而且香港又多人鐘意食辣
      呢間真係唔錯,我地會打算再食過tim
      知道,我平時係屋企煮會煮得番清D的

      刪除