2014年1月8日 星期三

補償

1219(星期四)


試過難食的四姑娘川菜後,激起大家辣癮,誓要食好食又正宗的川菜,終於原班人馬再闖滿江紅

在香港滿江紅算是地道的川菜,我雖然去過無數次,總是百吃不厭

就算是前菜小吃的麻辣豬耳也不賴,夠麻又爽口


雖然天寒地凍,Opheila同劉總要了杯冰凍的洛神花茶預備降溫

 
蒜泥白肉-肥瘦均勻,入口清爽、滑溜,蒜香味濃,吃多幾件也不溜


宮保雞丁是四川的家常菜,嫩滑的雞肉配以香脆的花生,辣味之餘,也帶點香醋的醒胃


紅噹噹的辣子田雞,酥炸香口的田雞,被大量的辣椒、花椒蔽蓋,每件田雞也滲滿麻香,讓人回味無窮;連配角的腰果沾滿其氣息,是下酒的佳品



香辣蝦-經過油泡的蝦,連殼也可吃掉


火爆腰花又是一道惹味菜,腰花口感爽嫩,而蒿荀也很清新爽口


每次我必食的乾煸肥腸,香酥脆辣,香濃重口味


水煮牛肉一窩滿滿的辣椒、辣油,辣而不嗆喉;牛肉尚可,也不至於過份的「特製」過;我就當然不會錯過墊底的苕粉


已經滿肚花辣、椒辣,已經容不下這個四川麻醬麵


近乎十度的寒冬下,吃下這餐火辣辣的川菜,頓時十分溫暖

42 則留言:

  1. 好溫暖呀,係咪同上次差好遠?

    回覆刪除
  2. 期待今週五的川熙樓再食過~~~ :D

    回覆刪除
  3. 嘩!!! 好多辣椒.... 我一定會辣到噴火....

    回覆刪除
  4. 我好想食隻辣椒仔暖吓肚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽日又凍啦,去食暖下胃啦,食完立即暖晒

      刪除
  5. 麻辣豬耳會唔會好辣呢?

    回覆刪除
  6. N年前銅鑼灣間滿江紅樓下有得賣麻辣魚旦, 真係好夠辣好正! 果度有冇D唔太辣既野食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有野唔辣架,妳有朋友唔食得辣?

      刪除
  7. 呢篇四川菜同上一篇的, 睇相也看見有出入喇. 呢篇似樣啲!

    回覆刪除
  8. 雖然唔係好食得辣, 但見到咁正都流口水好想食呀!

    回覆刪除
  9. Yeah,終於彌補番之前嗰餐嘅失落。
    不過咁棘,我唔掂,齋睇都棘到patpat開花! @_@!

    回覆刪除
  10. 望到都好辣, 我實頂唔住 HEHE

    回覆刪除
  11. 我都唔食得太辣,少少辣就ok

    回覆刪除
  12. 下個星期初又凍喇~~到時再去食啦,乜野寒意都趕走^^

    回覆刪除
  13. Oli,
    -好彩短時間內group 得埋原班人馬. 食返餐好. 即刻個個都舒服晒. 而且十度寒冷天氣食依d辣. 最正. 香港而家仲有冇咁凍. 香港一凍, 都幾凍下. 包實自己先出街

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天食辣好正㗎,成個人暖晒
      香港天氣時凍時暖,上個星期凍、今個星期暖、但下星期又凍過,直係玩C

      刪除
  14. 下星期又凍了,到時打邊邊先

    回覆刪除