2014年1月15日 星期三

好平的lunch?

12(星期二)
與富貴姊妹Glorialunch,佢提議去魚作,說是又好食又抵食

其實我對日本料理興趣不大,但佢強力推介,我又未食過,又即管一試

與大廈其他餐廳一樣,地方不大

好多定食選擇

每份定食也附送雜菜沙律


$30就有一份五件的刺身,件件新鮮


我要的牛肉稻庭定食,除烏冬外還有手卷,紫菜很爽脆,牛肉刺身幾乎與飯的比例一對一,而壽司飯又夠軟熱


牛肉份量不少,一讚的是有不少芽菜及菠菜,相當健康


而稻庭烏冬也很細滑,不過我還喜歡粗豪的讚岐多一點


姊妹的銀雪魚定食,等了30分鐘才珊珊來遲,有兩大件,份量十足。魚肉嫩滑,肥美爆油

最後有芝麻布甸作完結


我很同意水準不錯,難怪好姊妹翻兜又翻兜,不過近乎$200一個定食,可以係公司食一個月lunch了

36 則留言:

  1. 喺中環食日本野又要有咁上下份量同水準, 呢個價錢真係差唔多喇! 你有冇食過同一棟大廈既魚珈旨呀? 好似平D呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我公司都有日本餐,只係$10,水準同份量同佢差唔多咋
      魚珈旨未搬時就食過,中理呢間未丫,平D又ok㗎?

      刪除
    2. 忍唔住搭咀---真係好想去妳公司開餐呢!!

      刪除
    3. Yan:咁妳幾時過黎呀?哈
      Mrs Leung:我做阿四囉><
      Maggie:第一份係$10,但再買多份就要$38

      刪除
    4. $38都好抵呀妳公司真好

      刪除
  2. 哈哈~"幸好我一星期只與她食一次lunch", 笑了
    睇黎好似唔錯,晚飯應該唔平呢

    回覆刪除
    回覆
    1. $200夠我係公司食一個月lunch啦:p
      如果日日都係咁,肥死又窮死

      刪除
  3. 睇見都覺得好正,但要200蚊食一個晏,好似貴咗啲喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道係唔錯,如果食咁貴,間唔中咪ok喎

      刪除
  4. 點解你公司日本餐只係$10咁平既!!!!!好想黎喪食呀!!
    我公司附近而家開左好多新餐廳, 閒閒地一餐再加多杯starbucks成舊水已經勁牙痛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為公司有津貼員工,買第一份就$10、第二份就要收正價$38,不過都係抵,依家出面食飯好鬼貴

      刪除
  5. 近乎$200一個lunch, 當然出品會有番咁上下水準。

    回覆刪除
  6. 你canteen咁平?? 時光倒流??

    回覆刪除
  7. 十蚊一個餐,妳公司對員工都唔錯喎!

    回覆刪除
  8. hehe....你公司真係好抵食
    我下次黎搵你呀hehe

    回覆刪除
  9. Oli:
    ~你都話到明, 與富貴姊妹食lunch!! 當然食得與別不同啲.
    ~依餐lunch $200係加拿大食唔到依啲質素, 但如果係香港黎講, 食餐lunch $200, 都唔平.
    ~你公司有canteen. 又幾好!! 可以直接去食!! 方便好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢係我咁多朋中之,係幾豪一個
      加拿大仲貴?我以為妳個邊咁多日本餐館,會平D tim
      雖然我公司平,但我都好少上去食架

      刪除
    2. Oli:
      ~溫哥華啲日本野, 真係好抵食!! 但講環境裝修+食物都係要靚, 就會貴!! 但普遍黎講, 溫哥華啲日本餐都係好平and 鮮!! 可能加拿大物價係比較貴!! 所以, 同香港比較, 香港多野都係平!!

      刪除
  10. 日頭睇完妳篇blog,我lunch就忍唔住去食日本餐,一人份連稅、小費,共$26CND ^^"
    仲硬係覺得妳嘅好食D添, lol!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!好貴丫...
      其實我仲以為加拿大平D tim,因為個度咁多日本餐館

      刪除
  11. 你當個日自己食左個dinner, 咁未好平囉. hehehe

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 更係,我地已經冇乜福利,如果冇埋呢個,會好多人嘈呢

      刪除
  13. 嘩,Olivian 妳公司真好, lunch 好抵食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi,好耐冇見啦
      雖然抵,但我好少想去食的

      刪除